GO FOR REAL

IT’S SUMMER SEASON

Kilka ujęć z imprez, mnóstwo czasu ze znajomymi. Wypady na i za miasto – do miejsc, które zawsze były na bucket liście i tych, do których wraca się w każde wakacje. Czas spędzany tylko ze sobą, blisko natury. Momenty na zajawki. Te nowe i te, które trochę odeszły w zapomnienie. Lato to nie pora roku – to lifestyle. A o nim, jak zwykle w najlepszych stylówkach, opowiada tegoroczna letnia kampania House.

Summer is more about the lifestyle
Miejska dziewczyna, dla której odpoczynek oznacza bycie w ruchu. Chłopak, który poszukuje chwili, by pobyć po prostu sam ze sobą. Bohaterka, dla której przebywanie blisko natury jest duchowym przeżyciem. I ostatnia postać, która w wakacje wydaje się niemal nie schodzić z boiska. Najnowsza kampania House to studyjne spotkanie z ekipą, która mówi o tym, jak spędza lato. To opowieść o emocjach, różnych osobowościach i tym, jak tworzą się najlepsze wakacyjne wspomnienia. Pisząc historie bohaterów, opieraliśmy się na tym, jak nasza grupa docelowa spędza wakacje. To dla pokolenia Z czas na spotkania ze znajomymi, realizacje mniejszych i większych marzeń, ale i moment, by po prostu pobyć z samym sobą. Naszym odbiorcom dajemy możliwość identyfikacji z różnymi bohaterami nie tylko na poziomie narracji, ale przede wszystkim produktu – tak o idei stojącej za kampanią wypowiada się Alicja Małejki, Koordynator ds. marketingu marki House.

Your summer look
Kolekcja SS23 to mix najmodniejszych trendów z casualowymi itemami. Kwieciste gorsety i sukienki łączone są z klapkami i sandałami na platformach oraz dołami utrzymanymi w trendzie utility. Najmodniejsze shape’y sezonu – parachute i cargo – stylizowane są także z prostymi topami, T- shirtami lub luźnymi koszulami. W kolekcji pojawiają się crochetowe motywy, krótkie sukienki i akcesy: kolorowa biżuteria w wersji dla niej i dla niego oraz must-have każdego letniego sezonu – okulary, także te szybkie! Kolekcję uzupełniają denimowe szorty i bermudy.

Szeroka oferta produktów pozwola naszym klientom na stworzenie looku dopasowanego do ich aktualnego nastroju. Miksując miejskie, casualowe elementy z najbardziej hot ubraniami i dodatkami mogą tworzyć niepowtarzalne looki, i co najważniejsze – dzięki nim wyrażać siebie – dodaje Alicja Małejki.

Letnia kolekcja House jest dostępna online już od 19.05, a od 26.05 również w salonach stacjonarnych.